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Request to Attend School Board Meeting In-Person

Información en español

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The Eugene School Board meets in regular public sessions, usually on the first and third Wednesdays of each month at 7 p.m. Special meetings and work sessions are scheduled as necessary. Board Meeting Schedule & Materials

Some board meetings are held in-person. Seating for audience members to attend such meetings in-person is limited due to COVID-19 protocols.

Virtual attendance: School board meetings continue to be open to all members of the public via streaming video, streaming audio and live broadcast on KRVM 1280 AM and 98.7 FM.

In-person attendance: To request to attend in-person a board meeting that is held on-site, complete and submit this form by 12 p.m. (noon) on the day of the meeting. District staff will contact you before the board meeting, to inform you whether there is a seat available for you to attend the meeting on-site.

Audience admission: If more people request to attend a meeting in-person than can be accommodated, the selection of attendees will be determined randomly from the requests received, with a priority for individuals who have not recently attended a board meeting in-person. If fewer people request in advance to attend the meeting in-person than there are seats available, additional audience members will be admitted in the order they arrive to fill the remaining seats.

Public comment: If you would like to request to provide public comment to the board at a regular meeting, use this other form to submit your request by 5 p.m. on the Monday before the meeting. Public comment may be provided via Zoom, or via your choice of Zoom or in-person if the meeting is held on-site. Comments also may be sent in writing to board@4j.lane.edu.

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Board meeting schedule and information


Petición para asistir a la reunión de la junta escolar en persona

La junta escolar de Eugene se reúne en sesiones públicas regulares, usualmente el primer y el tercer miércoles de cada mes a las 7 p.m. Se programan otras reuniones especiales y sesiones de trabajo cuando son necesarias.  Calendario de reuniones y materiales para las juntas

Algunas sesiones de la junta se realizarán en persona. Los asientos para miembros de la audiencia para asistir a las reuniones en persona están limitados debido a COVID.

Asistencia virtual: Las reuniones de la junta escolar continúan abiertas para todo el público en video por Zoomtransmitido el audio en línea y por radiodifusión en KRVM 1280 AM y 98.7 FM.

Asistencia en persona:  Para solicitar asistir a la próxima reunión regular de la junta en persona, complete y envíe este formulario antes de las 12 p.m. en el día de la reunión. Personal del distrito le contactará después de la fecha límite, antes de la reunión de la junta, para informarle si hay un asiento disponible para que usted asista a la reunión en persona.

Asientos disponibles: Si más personas piden asistir de las que se pueden acomodar, se escogerán al azar las peticiones dándole prioridad a los individuos que no han asistido recientemente a una sesión en persona. Si hay más asientos disponibles, se admitirán observadores adicionales en el orden en que lleguen para llenar los asientos restantes.

Comentario público: Si a usted le gustaría hacer un comentario público en la próxima reunión regular de la junta, por Zoom o en persona, entonces llene este otro formulario antes de las 5 p.m. del lunes antes de la reunión. También puede enviar comentarios escritos a board@4j.lane.edu.

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Calendario de reuniones de la junta escolar   


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